Zraz KST

Akcia Komárno – zraz KST 28.8.-31.8.2008

Počas augustových voľných dní 28.8.-31.8.2009 usporiadal KST národný zraz v Komárne. Po zistení veľmi výhodného vlakového spojenia do Komárna bez prestupu z Trnavy, sme sa (tri členky MKCK) vo štvrtok podvečer doviezli do Komárna, kde v budove učilišťa už bolo veľa účastníkov, ktorí vlastne už mali odjazdený jeden deň, stihli Ostrihom.

Pri večernej prehliadke mesta Komárna a kto stihol aj bývalej vojenskej pevnosti, sme si prezreli námestie Európy, aj kvôli ktorému sme sa zúčastnili tohto zrazu. Námestie sa skladá z domov ktoré sa nachádzajú v Európe. Zväčša každý štát tu má svoje zastúpenie. Veľmi pekné. Navštívili sme aj penzión Juraja Baču a dali sme si pivečko, ktoré práve nebolo najlacnejšie.

Druhý deň bol okruh ťahaný severne od Komárna. Prezreli sme si vodný mlyn v Kolárove a takú, akoby Westernovú osadu. Poobede sme si prezreli Komárno za denného svetla a taktiež sme si prezreli druhú stranu Dunaja Komárom. Vzhľadom k tomu že nám celý deň fúkal silný protivietor, večer sme toho mali dosť. Ja som z časových dôvodov ráno išla vlakom späť. Moje dve spolu cyklistky Boža a Táňa sa vydali na horskú túru. do Maďarska, ak keď by niekto tvrdil že Maďarsko je len rovina, tu by svoj omyl spoznal. Tento kraj trocha pripomínal naše Malé Karpaty. Za pekného počasia dnes vyšlo bicyklovanie výborne. Tento zraz poriadal Klub slovenských turistov, nie SCK, takže sme spoznali znova nejakých nových priateľov, s ktorými sme si vymenili skúsenosti a poznatky z bicyklovania, taktiež dostali veľa typov kam sa ubrať na budúci rok..